2009-05-04

svartvitt


Idag så blev det en kort dag, då jag tog bussen och åkte hem från skolan. Jag intog mig på plats fem över halv åtta i skolan, lektionen började åtta. Efter tjugo minuter av lektionen slutade vi. Han lät oss gå tidigare, vilket var snällt och kändes skönt, men det kändes som man kommit i onödan nästan. Aja, jag åkte i alla fall hem då jag inte mådde bra. Illamående och feber. Det var ganska många i klassen som var sjuka idag. Klassrummet var rätt så tomt. Vet inte om det är något influensa-liknande som går på skolan, vissa säger det, men jag hoppas att de har fel!
Efter jag hoppat av bussen cyklade jag till affären och köpte lite mat, åkte hem till hundvalpen som blev glad när jag kom. Annars har jag bara vilat, skaffat blogg för jag saknade att skriva det lite. Och jag hoppas att det inte kommer vara många som läser, då jag anser att denna blogg mest ska vara till för mig själv och skriva av mig lite om vad jag gjort på dagen, vad jag anser om saker och ting. Haha. Men besökare är alltid trevligt. Är nog också lite osäker på om min blogg intresserar andra haha. Den är nog ganska så tråkig.
Nu ska jag försöka plugga lite religion och spanska eftersom jag har två stora, riktigt stora prov i de ämnena imorgon. Känns sisådär. Aja, hej då!

Inga kommentarer: